18.8 C
Athens
Κυριακή, 5 Μαΐου, 2024

Mazda EZ-6 – Νέο αλλά αποκλειστικά για την Κίνα!

Ειδήσεις Ελλάδα

Μία βόλτα στον επίσημο ιστότοπο της Mazda θα επιβεβαιώσει το γεγονός ότι η μικρή αλλά συμπαθέστατη ιαπωνική εταιρία δεν προσφέρει κάποιο μοντέλο στην κατηγορία των μεσαίων sedan. Κάποτε υπήρχε το Mazda6 αλλά όχι ποια, οπότε η συγκεκριμένη θέση είναι κενή στην γκάμα της Mazda. Αυτό μπορεί να ισχύει για την Ευρώπη, την Αμερική και πιθανώς το μεγαλύτερο μέρος της Ασίας αλλά όσον αφορά στην Κίνα, η Mazda είναι έτοιμη να λανσάρει το “EZ-6” – τον άτυπο διάδοχο του Mazda6 που παίρνει τη μορφή ενός όμορφου, εξηλεκτρισμένου sedan και πραγματοποιεί το ντεμπούτο του στην έκθεση του Πεκίνου αυτές τις ημέρες.

Εξωτερικά, το Mazda EZ-6 είναι αναμφισβήτητα… Mazda. Έχει την κλάση, το στιλ και εκείνη την διακριτική premium ποιότητα που χαρακτηρίζει τα προϊόντα της μάρκας όμως κάτω από την επιφάνεια, το EZ-6 μοιράζεται πολλά κοινά με το Deepal SL03, ένα μοντέλο που παράγεται από την Changan, με την οποία η Mazda διατηρεί μία κοινοπραξία στην Κίνα. Το Mazda EZ-6 έχει μήκος 4.921 χιλιοστά, πλάτος 1.890 και ύψος 1.485 που σημαίνει ότι είναι περίπου 7 εκατοστά μακρύτερο, 5 εκατοστά πλατύτερο και 3 εκατοστά ψηλότερο από την τελευταία γενιά του Mazda6 ενώ ως αμιγώς ηλεκτρικό, έχει τέλεια κατανομή βάρους 50:50. Δηλώνουμε το είδος του κινητήριου συνόλου καθώς το EZ-6 δεν θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμο ως αμιγώς ηλεκτρικό στην Κίνα. Η Mazda αποφάσισε ότι θα το προσφέρει και με range-extender και ενώ δεν ανακοινώνει τα τεχνικά χαρακτηριστικά κανενός κινητήριου συνόλου, αναφέρει ότι το αμιγώς ηλεκτρικό θα είναι ικανό για 600 χιλιόμετρα με μία φόρτιση ενώ το range-extender μπορεί να διανύσει έως 1.000 χιλιόμετρα με ένα ρεζερβουάρ.

Αν υποθέσουμε ότι οι ομοιότητες του Mazda EZ-6 με το Deepal SL03 δεν σταματούν στην αρχιτεκτονική αλλά συνεχίζουν και στα κινητήρια σύνολα, τότε το EZ-6 θα είναι διαθέσιμο είτε με μία μπαταρία 58.9 kWh, είτε με μία 66.8 kWh καθώς και έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα που παράγει 217 ίππους και 320 Nm ή 258 ίππους και 320 Nm ροπής. Δυστυχώς όμως, δεν μπορούμε να επιβεβαιώσουμε αυτή την υπόθεση. Ας μείνουμε λοιπόν στο δυναμικό design, την καμπίνα με τις δύο οθόνες και τον ατμοσφαιρικό φωτισμό και την ολοκληρωμένη σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης που σε συνδυασμό με τις δυνατότητες συνδεσιμότητας συνθέτουν ένα άκρως ελκυστικό πακέτο. Δυστυχώς, δεν πρόκειται να το δούμε κάποια στιγμή σύντομα στην δική μας αγορά αφού η Mazda μάλλον δεν σκοπεύει να το λανσάρει οπουδήποτε αλλού πέραν της κινέζικης αγοράς. Θα έχει τους λόγους της πιθανότατα…

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό