18 C
Athens
Παρασκευή, 17 Μαΐου, 2024

Νέα μπαταρία για την ηλεκτρική Mercedes G-Class σε δύο χρόνια

Ειδήσεις Ελλάδα

Η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της εμβληματικής Mercedes-Benz G-Class παρουσιάστηκε πριν από μερικές ημέρες. Ενώ σε ολόκληρη την φάση εξέλιξης της ήταν γνωστή ως EQG, η γερμανική εταιρία αποφάσισε να την ονομάσει G580 with EQ Technology αλλά δεν τα χαλάσουμε εκεί. Η ηλεκτρική G-Class λοιπόν, είναι πρακτικά πανομοιότυπη με την θερμική αδερφή της, με εξαίρεση την γρίλια και τα διακριτικά “EQ” σε διάφορα σημεία του αμαξώματος αλλά κάτω από το γνώριμο design κρύβονται πολλά νέα πράγματα και ένα από αυτά, είναι η μπαταρία των 116 kWh που εξασφαλίζει στο μεγάλο και βαρύ off-roader αυτονομία της τάξης των 473 χιλιομέτρων. Η Mercedes-Benz όμως έχει ήδη πλάνα για κάτι καλύτερο…
Η τρέχουσα μπαταρία προέρχεται από την κινέζικη CATL και χρησιμοποιεί κυψέλες λιθίου νικελίου-μαγγανίου-κοβαλτίου με ανόδους γραφίτη. Είναι μία καλή αρχική μπαταρία που εκτός από την προαναφερθείσα αυτονομία, είναι ικανή για φόρτιση σε έως 200 kW που σημαίνει ότι η αναπλήρωση του φορτίου της από το 10, στο 80% της μέγιστης χωρητικότητας της διαρκεί περίπου 32 λεπτά. Ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο όμως και η Mercedes-Benz προγραμματίζει ήδη την αναβάθμιση του αποθηκευτικού μέσου με μία νέα μπαταρία. Μία η οποία θα έχει την μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα σε σύγκριση με οποιαδήποτε άλλη μπαταρία έχει χρησιμοποιήσει μέχρι σήμερα η εταιρία καθώς υπόσχεται μία αύξηση της τάξης του 20-40% στο συγκεκριμένο μέγεθος.

Ακόμα και με 20% μεγαλύτερη πυκνότητα, η Mercedes μπορεί να χωρέσει 139 kWh στο ίδιο μέγεθος που σημαίνει ότι αν υποθέσουμε πως η κατανάλωση ενέργειας του αυτοκινήτου θα παραμείνει ίδια, η αυτονομία θα αυξηθεί στα 570 χιλιόμετρα ενώ αν η πυκνότητα αυξηθεί κατά 40%, με την ίδια λογική η μπαταρία θα έχει χωρητικότητα 162 kWh και η επίσημη εμβέλεια μπορεί να ξεπεράσει τα 640 χιλιόμετρα.
“Τέτοιου είδους ενεργειακή πυκνότητα μπορεί να αλλάξει εντελώς το παιχνίδι και να μας επιτρέψει να σκεφτούμε σε εντελώς νέες κατευθύνσεις κατά την εξέλιξη των μελλοντικών αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων μας.”
Δήλωσε ο Chief Technology Officer της Mercedes, Markus Schafer και δεν έχει άδικο. Η μπαταρία είναι ένα από τα πιο σημαντικά εξαρτήματα ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου και ταυτόχρονα, ένα από τα πιο ογκώδη και τα πιο βαριά, οπότε κάθε εξέλιξη που αναβαθμίζει την ενεργειακή πυκνότητα της, ανοίγει νέες οδούς κατά τον σχεδιασμό ενός ηλεκτρικού.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό