23.9 C
Athens
Δευτέρα, 20 Μαΐου, 2024

Η Ford επανεξετάζει τους ρυθμούς εξηλεκτρισμού της

Ειδήσεις Ελλάδα

Τον Φεβρουάριο του 2021 η Ford ανακοίνωνε στον κόσμο ότι σκοπεύει να έχει ολοκληρώσει την μεταμόρφωση της σε μία αμιγώς ηλεκτρική εταιρία μέχρι το 2030. Από τις αρχές της νέας δεκαετίας ήθελε να πουλάει αποκλειστικά οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων στην Ευρώπη και οι κινήσεις της αντικατόπτριζαν μέχρι σήμερα αυτή την βούληση. Τον Απρίλιο του 2022 κατάργησε από την γκάμα της το Mondeo, τον Δεκέμβριο του ίδιου έτους ακολούθησε το EcoSport ενώ το περσινό καλοκαίρι αντιμετώπισε την ίδια μοίρα το Fiesta. Λίγο πριν, τον Απρίλιο του 2023 η αμερικανική εταιρία αποφάσισε να “κόψει” τα S-Max και Galaxy ενώ κάποια στιγμή εντός του 2025 θα κατασκευαστεί το τελευταίο Focus στο εργοστάσιο στο Saarlouis της Γερμανίας.

Όμως η αγορά είναι εξαιρετικά απρόβλεπτη και όπως φαίνεται η Ford υπερεκτίμησε την ζήτηση που θα υπήρχε για αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Όπως δήλωσε ο General Manager της Ford Ευρώπης, Martin Sander, η εταιρία θα παρακολουθεί τις εξελίξεις και το πώς διαμορφώνεται η αγορά και δεν αποκλείει πλέον το ενδεχόμενο να προσφέρει μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, σε plug-in υβριδικές εκδόσεις για παράδειγμα, αν ο κόσμος τα ζητάει ακόμα και μετά το 2030. Αυτομάτως λοιπόν, η Ford ανοίγει ένα μικρό παράθυρο για θερμικά, έστω και εξηλεκτρισμένα για την επόμενη δεκαετία.

Εν τω μεταξύ, η Ford εστιάζει στον τρόπο με τον οποίο θα γεμίσει τα κενά που έχουν αφήσει πίσω τους τα προαναφερθέντα μοντέλα. Καταρχάς, το πολυαναμενόμενο Explorer θα περάσει στην παραγωγή τον ερχόμενο Ιούνιο στην Κολωνία έπειτα από μία δικαιολογημένη καθυστέρηση η οποία οφείλεται στην υιοθέτηση των νέων ευρωπαϊκών στάνταρ για αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Αργότερα μέσα στη χρονιά θα λανσαριστεί το Puma Gen-E το οποίο θα κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις της εταιρίας στην Craiova της Ρουμανίας ενώ αναμένουμε μέσα στο έτος να παρουσιαστεί και το δεύτερο μοντέλο της Ford που θα βασιστεί στην MEB αρχιτεκτονική του VW Group. Ακόμα δεν γνωρίζουμε πολλά γι’ αυτό αλλά οι φήμες λένε ότι θα βαφτιστεί “Capri” και ότι μάλλον θα πάρει τη μορφή ενός SUV-coupe… θα δείξει. Το ρίσκο δεν είναι αμελητέο για την Ford. Η κατάργηση όλων αυτών των ιστορικών μοντέλων την αφήνει λίγο… εκτεθειμένη ιδίως τώρα που η ζήτηση για τα EV παρουσιάζει κάμψη. Όμως η Ford έχει αποδείξει στο παρελθόν ότι γνωρίζει τον τρόπο να ανταπεξέλθει και σίγουρα ήδη καταστρώνει εναλλακτικά πλάνα για τα επόμενα χρόνια.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό