28.3 C
Athens
Δευτέρα, 20 Μαΐου, 2024

Ακόμα πιο σπορ και εκρηκτική

Ειδήσεις Ελλάδα

Η νέα BMW M4 CS ξεπερνάει τη στάνταρ M4 Competition, αλλά υπολείπεται της CSL των 1.000 μονάδων, εστιάζοντας στην ενισχυμένη ισχύ, το μειωμένο βάρος και τις ανώτερες επιδόσεις στην πίστα.

Στον πυρήνα της βρίσκεται ο αναβαθμισμένος straight-six twin-turbo κινητήρας 3,0 λίτρων, ο οποίος διαθέτει 550 ίππους, μια αύξηση 20 ίππων από την Competition.

Ταυτόχρονα, ο νέος κινητήρας της BMW M4 CS αποδίδει μέγιστη ροπή 650Nm μεταξύ 2.750 και 5.950 σ.α.λ., με την κόκκινη γραμμή στις 7.200 σ.α.λ..

Aυτή η ισχύς, που επιτυγχάνεται μέσω της υψηλότερης πίεσης υπερπλήρωσης των 2,1 bar, αναβαθμίζει συνολικά της επιδόσεις.

Ειδικότερα, η M4 CS επιταχύνει από τα 0 έως τα 100 km/h σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα και επιτυγχάνει τα 0-200 km/h σε 11,1 δευτερόλεπτα.

Η ρεπρίζ από τα 80 στα 120 km/h επιτυγχάνεται σε 2,6 δευτερόλεπτα με την 4η σχέση και σε 3,3 δευτερόλεπτα με την 5η σχέση.

Η τελική ταχύτητα, με το πακέτο M Driver’s Package, περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 302 km/h.

Για να τονίσει ακόμα περισσότερο την αύξηση της ισχύος, η BMW κατάφερε να μειώσει το βάρος της M4 CS κατά 20 κιλά, χάρη σε ελαφριά υλικά όπως τιτάνιο για τον σιγαστήρα της εξάτμισης και πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP) για διάφορα εξαρτήματα.

Η ροπή του κινητήρα κατανέμεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός οκτατάχυτου κιβωτίου M Steptronic με Drivelogic, το οποίο συμπληρώνεται από το σύστημα M xDrive για την κίνηση στους πίσω τροχούς, σε συνδυασμό με το ενεργό διαφορικό M στον πίσω άξονα.

Αλλαγές υπάρχουν και στο στήσιμο της M4 CS, με πιο σκληρά ελατήρια, νέες αντιστρεπτικές ράβδους και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ στην προσαρμοζόμενη ανάρτηση M, μαζί με το ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης M Servotronic με μεταβλητή σχέση μετάδοσης.

Στα στάνταρ χαρακτηριστικά περιλαμβάνεται το σύστημα M Drive Professional, το οποίο διαθέτει λειτουργίες βελτιστοποιημένες για την πίστα, όπως το M Drift Analyser και το M Laptimer, ενώ το M Traction Control προσφέρει 10 ηλεκτρονικές ρυθμίσεις ευστάθειας.

Τα φρένα M Compound με δαγκάνες βαμμένες σε κόκκινο ή μαύρο χρώμα είναι στάνταρ, ενώ προαιρετικά τα κεραμικά φρένα M Carbon προσφέρουν κόκκινες ή ματ χρυσές δαγκάνες.

Εξωτερικά, η M4 CS διαθέτει διακριτικά σχεδιαστικά στοιχεία, όπως κίτρινα φώτα ημέρας που θυμίζουν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα GT της BMW και μια μάσκα με κόκκινες ακμές που μοιάζει με την M3 CS.

Το σαλόνι διαθέτει όλες τις ανέσεις μιας M4 με μπάκετ καθίσματα και επενδύσεις από ανθρακονήματα.

Με χρόνο γύρου 7 λεπτά 21,99 δευτερόλεπτα στο Nürburgring Nordschleife, η M4 CS αποδεικνύει την ικανότητά της στην πίστα, πλησιάζοντας την πιο σκληροπυρηνική M4 CSL.

Η παραγωγή της νέας M4 CS θα ξεκινήσει μαζί με άλλες εκδόσεις M4 στο εργοστάσιο του BMW Group στο Dingolfing από τον Ιούλιο του τρέχοντος έτους.

Τα βιβλία παραγγελιών θα ανοίξουν στα τέλη Μαΐου, ενώ οι πρώτες παραδόσεις θα πραγματοποιηθούν το φθινόπωρο.

Ειδήσεις

ΠΗΓΗ

Σχετικά άρθρα

Θέσεις εργασίας - Βρείτε δουλειά & προσωπικό